maandag 22 oktober 2007

Wat vind je allemaal op deze blogger

Dit weblogverslag van de Italiereis is wat miij betreft nu "klaar". Per onderwerp is alles te volgen. Verder zijn alle foto's (althans die van de camera van Ton, want er zijn er natuurlijk nog veel meer) toegevoegd. Else zond nog een aantal leuke foto's na, die ik in een apart album heb geplaatst. Natuurlijk komt alles (video-opnamen en alle foto's) nog op een DVD, dus ik moet oppassen, dat ik niet alle nieuwsgierigheid naar dat fraaie eindproduct wegneem...
De volledige fotoreportages kun je vinden door helemaal naar onderaan deze blogger te "scrollen". Links vind je dan "alle foto impressies", waar je per onderwerp (de volgorde krijg ik helaas niet logischer) kunt doorklikken en vervolgens voor "diavoorstelling" kunt klikken.

Overigens kwamen er al een paar bijzonder leuke reacties. Niet alleen van familieleden van van Rijswijk, maar ook van Yvonne Drese, Onno van Lit en van het Haags Symfonieorkest en het harmonieorkest uit Maasland. Aan beide orkesten is Pasha als dirigent verbonden, dus deze twee orkesten zijn ongetwijfeld uitvoerig door Pasha geinformeerd.

Nog even de resultaten conform de website van de organisatie:
RISULTATI 2007

Concorso Internaz. per Orchestre di Fisarmoniche
13 - 14 ottobre 2007


CAT. A
Livello Superiore
A B C D E Risult Class.

Grandioso Con Anima Olanda 14 16 14 18 15 15,000 3° premio


Giuria:
A - Klaudiusz Baran
B - Alexander Dimitriev
C - Romano Viazzani
D - Friedrich Lips
E - Ladislv Horak

2 opmerkingen:

Else zei

De Blogger wordt nog steeds door nieuwe mensen ontdekt en bewonderd. Vandaag kreeg ik deze reactie van een goede vriendin, die zelf beeldend kunstenares is:
"Lieve Else....Wat een pracht concert hebben jullie gegeven!!! Ik wist niet wat voor soort muziek ik er me bij voor moest stellen, maar dit is schitterend! Wat ..? Natuurlijk ben je trots...! APE_TROTS zou ik zijn. 't Zag er ook zoooo gezellig uit en dat moet je (jullie) goed gedaan hebben, bij het vakantie gevoel en het mooie weer en de aardige mensen om jullie heen."
En zo is 't maar net: Apetrots en nog steeds een heel fijn gevoel over alle aspecten van deze heerlijke reis! En Ton, aan jouw mooie Blogger blijf ik m'n hart maar steeds ophalen, het is zo lekker om alles nog 's trug te zien en dan ook nog trug te kunnen horen... dank voor dit perfecte dagboek, ik "lees" het regelmatig!

tiki zei

Nog eens even de tijd genomen om de gehele blogger te bekijken en na te genieten van de schitterende reis die we gehad hebben.
Eerst even een compliment voor Ton die deze blogger mogelijk heeft gemaakt ,heel erg leuk vooral ook die filmpjes die zo levendig zijn en het net is of dat je er weer bent.
En hoop ik dat het orkest nog lang mag bestaan met al die fijne mensen die zoveel, plezier in hun muziek hebben ,en aan Pacha een voortreffelijke Dirigent hebben
Nog heel veel sukses op de concerten.
En nogmaals bedankt dat ik dit mee heb mogen maken
Hartelijke groeten Joke.van den Berg van Rijswijk